Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heeft McDonalds geen bezorgservice?

Waarom heeft McDonalds geen bezorgservice? Dit zou voor McDonalds DE manier zijn om nog meer klanten te krijgen en het is lekker makkelijk. En zeg nu eerlijk McDonalds doet het niet, omdat ze zo betrokken zijn met de gezondheid van de klant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

In het verleden heeft McDonald´s een test gedaan met bezorgservice. Naar aanleiding van de bevindingen van deze test is besloten niet te gaan bezorgen, daar wij anders de kwaliteit van onze producten niet kunnen waarborgen. Franse Frietjes kunnen niet zo lang warm gehouden konden worden tot aan het tijdstip van bezorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het lijkt me niet dat dit ui kan qua kosten. Om nu stteds rond te rijden met ee paar hamburgers van €1...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het net opgezocht op de site van McDonalds:

In het verleden heeft McDonald´s een test gedaan met bezorgservice. Naar aanleiding van de bevindingen van deze test is besloten niet te gaan bezorgen, daar wij anders de kwaliteit van onze producten niet kunnen waarborgen. Franse Frietjes kunnen niet zo lang warm gehouden konden worden tot aan het tijdstip van bezorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kost ook duurder en ze hebben bij sommige al weinign mensen drm is ook de test gezakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zoals vorige schrijvers al hebben gezegd, de frietjes blijven niet warm, sterker nog, als je van de counter naar je tafeltje loopt zijn ze al lauw!
En ik denk dat de broodjes slap worden ( zijn ze al na 2 minuten) en de kipnuggets taai.
DIt soort fastfood moet je direct eten zodra je het hebt gekocht, komt wrs ook door de snelheid waar het mee warm gemaakt wordt.
Bv eten in een magnetron is eerder afgekoeld als een maaltijd uit de oven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat je wat binnen heeft gehaald, het al bijna koud is als je in de auto stapt, hoe kunnen ze het dan warm bezorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing