Waar kun je passievruchten kopen?
Ik heb een lekker recept voor een toetje en daar moeten passievruchten in (wel 14 stuks).
Nu heb ik ze vandaag in de supermarkt niet gevonden. Heeft iemand een idee waar ik passievruchten kan kopen?
14 passievruchten
125 gram poedersuiker
sap van 1 citroen
4-5 blaadjes witte gelatine
4 deciliter slagroom, stijfgeklopt Bereidingswijze
Haal het vruchtvlees en sap uit 12 passievruchten en verwarm dit op zacht vuur met suiker en citroensap.
Week de gelatine 5 minuten in ruim koud water en los de uitgeknepen blaadjes van het vuur af op in het warme passievruchtenmengsel. Zeef dit mengsel en spatel de slagroom erdoor voordat het vruchtmengsel lobbig wordt.
Schep het passievruchtenmengsel in potjes en laat het minstens 8 uur in de koelkast opstijven (een nacht is nog beter). Schep voor het serveren wat verse passie vrucht over de bavarois.
Ik baal nu alleen dat ik vanmiddag niet even langs de Hanos gegaan ben toen ik er in de buurt was...
morgen nog eerst maar even markt proberen en anders maar een weekje uitstellen... zucht (jij hebt zeker niet toevallig 14 passievruchten liggen??)
Het wordt nu Mokka-parfait. Ook lekker, maar minder fris dan de passievruchtenbavarois (leuk scrabblewoord).
Morgen ga ik het recept maken!
Ik ga geen beste antwoord kiezen, omdat er meerdere antwoordgevers zijn die een goed antwoord gegeven hebben waar ik wat mee kan.
De antwoorden waar ik wat mee kan heb ik een + gegeven.
Bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.