Wat is de snelste manier om je soep te pureren?

Moet je dan de staafmixer rechtop op de bodem van de pan laten rusten, of moet je de staafmixer schuin in de pan houden, zodat wervelingen ontstaan?

2 uur geleden
in: Koken
Inekez1
2 uur geleden
Dat ligt eraan wat voor soep, in wat voor pan, hoe vol zit de pan, hoe groot zijn de stukken in de soep die je wil pureren? Als je een goede volle pan soep hebt met kleine stukjes, kun je de staafmixer schuin houden en dan zal alle soep met alle stukjes vanzelf door de mixer komen. Heb je grotere stukken, of een niet zo volle pan, dan werkt dan niet en moet je de staafmixer telkens op een andere plek in de stoep steken. De snelste manier is de soep in een smalle hoge pan of maatbeker ofzo doen en dan de mixer in hoogte bewegen.

Geef als eerste antwoord