Wat mag niet ontbreken tijdens het wokken op zo'n wokstelletje?
Ik heb zo'n wokstel gekregen als op de afbeelding. Deze gaan we aankomend weekend voor het eerst uitproberen. Ik hoop door deze vraag bruikbare antwoorden te krijgen van mensen die ervaring hebben met zo'n wokstelletje, of die gewoon wat handiger zijn in de keuken dan ikzelf :)
We gaan met zn drieën wokken. 2 daarvan lusten vrijwel alles en ik ben de lastige; ik lust qua vlees alleen kip. Ik lust wel veel soorten groente en bami/rijst/noodles..
Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!! Ook in sausjes enzo.
Alvast bedankt!
Toegevoegd na 5 dagen:
Na mijn eerste wokervaring: Het was heerlijk! We hebben stukjes kip, bieflapjes in kleine stukjes, een zak oosterse en mexicaanse wokgroente, uitjes, paprika, champignons, cauget, prei, ceshuwnoten, 8 verschillende woksausjes (mmmjam!), kant en klare wokrijst uit zo'n zakje, eiernoodles en miehoen op tafel gezet. Die sausjes kon je soms mengen met soja saus en dat was echt lekker.
De pannetjes werden ontzettend heet! De wokolie spetterde alle kanten op. Gelukkig hadden we oudere kleding aan ;). Het eten was erg goed gelukt. Iedereen bedankt voor alle ideeën en adviezen!!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.