mag ik eten aan huis bezorgen?
Ik ben een hobbykok en vind het erg leuk om te koken. Heb ook al heel wat jaren ervaring om voor grote groepen te koken. Nu heb ik komende zomer geen werk (ook geen uitkering of andere inkomsten). Nu zou ik graag deze zomer een paar keer bij mensen thuis eten willen bezorgen. Dit kan zijn bijvoorbeelden een complete rijsttafel of een bourgondisch gourmet. De prijs die ik hiervoor vraag is dan slechts de kostprijs, matrialen, reiskosten en eventueel andere gemaakte kosten. Ik zal dus geen dikke winst maken.
Heb er over nagedacht om mij in te schrijven bij de KVK maar dit is slechts voor een korte periode en ook niet winstgevend.
Wie kan mij helpen met meer informatie, of dit mag of hoe er een manier is dat dit wel mag. Het gaat hier dus om als ik geluk heb misschien 3 a 6 keer in de zomer bij mensen thuis hun eten te bezorgen.
Hoop dat er mensen zijn met tips.
Ps ik sta al ingeschreven bij thuisafgehaald.nl maar misschien zijn er meer van zulke sites. (liefst zonder betaling anders moet ik dit weer doorrekenen aan de klanten).
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.