Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Natuurlijk kan dat. De eerste jaren dat ik op kamers woonde kookte ik ook op een camping gasstel.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
+ voor de zinloze -
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap de min ook niet, van mij ook een +
Ja hoor, ik ken diverse mensen die het ook gebruiken als ze b.v. de keuken verbouwen. Je kunt het rustig in huis gebruiken, maar zorg wel dat er voldoende ventilatie is. Maar het is in verhouding wel erg duur in gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
+ voor de zinloze -
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook hier een +...als tegenhanger voor de onterechte -
Alleen het puntje "zorg dat er voldoende ventilatie is" het is niet zo dat je nu meer moet ventileren omdat je een campingstel gebruikt
Zoals mijn voorgangers al hebben gezegd is dat goed mogelijk, maar je moet toch aan een paar zaken denken, Je hebt hier te maken met een gasfles, de potten in een gewone keuken zijn niet echt gemaakt voor deze vuurtjes, met gevaar tot omkippen,
Het vuur is klein, licht,en staat los op een tafel. Denk ook aan voldoende verluchting,
Als je daar allemaal aan denkt dan zal je niet veel problemen hebben,
Robby BB
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Waar denk jij aan? Een primus ofzo?
Op het gasstel wat ik in mijn vouwwagen heb kieperen de pannen echt niet om.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Omdat dit het enige antwoord is waarin wordt gewaarschuwd dat een camping gasstel niet op gewoon gas gebruikt kan worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heer Voldemort. ik zie je geen kookpot van laten we zeggen 10 l op zon vuurtje zetten. Daar zijn de steunen niet op berekend. Moet maar afbreken met 10 l soep. Of een grote pot met frituurvet daar zijn die vuurtjes niet geschikt voor. Ik zie je er ook niet op koken voor een kerstminnu voor 10 15 pers. Als je er 1 grote pot opzet dan is het tweede vuurtje al mee bedekt. het blijft behelpen met deze vuurtjes.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dat is toch geen normaal gebruik?! 10 liter soep, frituurvet en kerstdiner...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heer Voldemort Kijk eens eerst naar de vraag, Voor normaal gebruik, wat voor mij inhoud normaal koken, wat ook 10 l soep, kerstdiner. of frituren in een normale pot betekend,
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik heb naar de vraag gekeken, dat gaf ik ook al aan toen ik zei "dat is toch geen normaal gebruik?!" Ik vind 10 liter soep, frituren in een pot en een kerstdiner geen normaal gebruik, sorry hoor. Ieder zijn mening natuurlijk, maar hoe vaak maak je 10 liter soep, in de winter met erwtensoep of met verjaardagen, frituren doen de meeste mensen in een elektrische frituurpan en een kerstdiner maak je meestal 2 keer per jaar 25 en 26 december. Ik versta onder normaal gebruik, een normale maaltijd voor ongeveer 4 personen, aardappelen vlees en groente.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil zeggen dat deze vuurtjes niet geschikt zijn voor grote potten die worden gebruikt in een normale huishoudelijke keuken en wil de vraagsteller daar voor verwittigen. Aan gepaste potten zijn aangewezen of men moet zeer voorzichtig zijn, maar dan blijft het risico

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding