Hebben de Aldi en de Lidl geen saus voor tagliatelle?
Ik koop meestal mijn tagliatellesaus bij de wat duurdere winkels, die van de Honig namelijk. Dat is roomsaus speciaal voor tagliatelle. Nu liggen er bij de Aldi en Lidl ook pasta's, bij de Lidl zelfs pakketjes met tagliatelle, maar het lijkt erop dat er geen saus te bespeuren is in de winkels. Nu ga ik morgen bijvoorbeeld alleen naar de Aldi en de Lidl en ik kan me bijna niet voorstellen dat ik in beide winkels geen saus kan vinden voor de tagliatelle. Weet iemand hoe dit zit? Voor mij morgen geen tagliatelle met bijpassende saus? Waarom dan wel tagliatelle in de verkoop?
Toegevoegd na 1 uur:
En wat is vergelijkbaar met de tagliatelle-roomsaus? Uit een pakje.
Toegevoegd na 13 uur:
Ik heb een pakje roomsaus bij de Aldi gevonden! Volgens mij is het nieuw. Het is champignonsaus voor over de pasta, lijkt op die van de Honig qua foto voorop (structuur van de saus en zo). Vanavond proeven, ben benieuwd!
En ik weet dat het ongezond is en rode saus gezonder, maar dit is voor mij als een pizza of patat. Kortom als ik tagliatelle eet is het ook niet het doel dat het gezond is. Als ik andere pasta eet bereid ik die wel met rode saus en dan eet ik ook vaak volkoren pasta.
Dank jullie voor de antwoorden!
Bovendien is het niet alleen lekkerder maar ook gezonder om een saus zelf te maken. Hoeveel van de stoffen die in zo'n pakje zitten ken je niet of kun je niet eens uitspreken? dat lan nooit goed voor je zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.