Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (1)

Verwarm de oven voor op een lage stand, 100 - 150 ° F. Snijd de aardbeien in dunne plakjes. Leg de plakjes aardbeien op een bakplaat en bak ze in de oven gedurende 2-3 uur of tot ze droog zijn. Hangt allemaal af van je oven temperatuur. Neem de aardbeienplakjes uit de oven en plaats het in de vriezer gedurende 10 minuten. Vervolgens maal je de aarbeienplakjes met een koffiemolen tot poeder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aardbeien suiker - Azúcar de fresas http://bijzonderspaans.nl/tag/gedroogde-aardbeien/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een bereidingswijze die het meeste in de buurt komt van de gangbare methode in de industrie, en een heel mooi resultaat oplevert. Ik zou echter de temperatuur nog lager houden, en de tijd verlengen (80-90°C, 3-4 uur) en het liefst in een hetelucht oven. Dit komt de smaak ten goede. Van mij een +
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Fahrenheit???? 100 - 150 °F Dat is dus tussen de 37 en 65 °C
Vreemde temperatuur...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is dus wat ik bedoelde in mijn reactie: je mag de aardbeien niet helemaal garen, alleen laten drogen, dus sowieso onder de 100°C (oftewel 212°F) De link van Elektra is engelstallig, wellicht Amerikaans, en dus staat de temperatuur in °F.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had het idd beter moeten vertalen, mijn excuses..
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Niks negatiefs bedoelt hoor Elektra88 ik wilde weten wat dit dan was in Celsius, en die 37 graden vind ik dus een vreemde warmte voor een oven. De mijne begint pas bij 50.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het dan ook niet negatief opgevat, zeker niet.
Zijn goede opmerkingen!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding