Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een kleine grillpan kopen? (Max 14cm doorsnede)

Ik ben op zoek naar een 1 persoons grillpan. Ik heb naar mijn gevoel alles afgezocht, maar nog steeds geen kleine grillpan gevonden. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Ik heb niet al te lange tijd geleden eentje gevonden bij Intratuin te Aarschot in de afdeling waar ze barbecues verkopen. Ze hadden toen 2 maten een grote rechthoekige en een kleinere vierkante.
Ik veronderstel dat als ze die in Aarschot verkopen ze die ook in andere filialen verkopen.
Nog een kleine opmerking: het zijn geen goedkope pannen maar wel goede. (ik dacht ergens rond de 43 euro voor de kleine de grote weet ik niet meer)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is het een idee voor je om eens bij een 2e hands of kringloopwinkel te kijken, daar vind je soms voor kleine prijsjes spullen, die je in de winkel niet (meer) als nieuw kunt vinden.

ook kan ik me voorstellen, dat je net als ik 43 euro voor een pannetje iets te veel vind.

Toegevoegd na 8 uur:
in plaats van een grillpan die ik vroeger had, maar ik was er niet zo blij mee, heb ik later een grillplaat die je dubbel kan doen, gekocht.
daar deed ik alles mee: van een tosti, naar een visje (niet dubbel), een karbonade en een biefstuk, het was praktisch.
deze was wel duurder, maar heb ik al vele jaren en was het geld dik waard!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing