Hoe krijg ik mijn stoofpeertjes mooi rood gestoofd?
53.3K
53.3K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En of je suiker gebruikt is een kwestie van smaak.
Ik gebruik trouwens altijd wat bessenwijn, geeft een mildzoete smaak en wordt mooi helder rood. (en ik doe er suiker en een beetje kaneel in).
Ik gebruik trouwens altijd wat bessenwijn, geeft een mildzoete smaak en wordt mooi helder rood. (en ik doe er suiker en een beetje kaneel in).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets heeeeeeeeeeel liefs tegen ze zeggen, gaan ze van blozen, worden ze vanzelf rood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dat ik tegen peertjes begin te praten.... Nee, dan peer ik hem liever!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*Proest*.... maaaaarrrr: was wèl een GOED antwoord van me.... belofte maakt schuld Herr MohlBirne!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom (bijna) altijd mijn beloftes na, maar ik zie geen antwoord van enig spinnetje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag niet dubbel antwoorden van de Hoofdperen van GV.... en ik ben een braaf spinnetje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal wel door mijn retinopathie,die omstreeks Kerst altijd erger wordt,komen maar er ontbreekt nog steeds een spinnig antwoord en dan heb ik het niet over een reactie!
Spinnijdig wordt ik daarvan1
Trouwens, worden er ook geen spinnen gebruikt om het voedsel een kleurtje te geven?
Spinnijdig wordt ik daarvan1
Trouwens, worden er ook geen spinnen gebruikt om het voedsel een kleurtje te geven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ge heeft reeds vele juiste antwoorden bekomen; dan moet spinnekoppie nederig terugtreden....
Jazekers, suikerspinnen zijn meestal roze!
Jazekers, suikerspinnen zijn meestal roze!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.