Iets lekkers en makkelijks, vegetarisch, liefst veganistisch voor een picknick van 30 personen, iemand suggesties?
Wat ik in ieder geval doe, biologisch:
afbreekbrood, kadetjes, ziet er prachtig uit.
knoflookboter
eigengemaakt sap en vruchtenmoes
humus, olijven
komkommer-tomatensalade.
Wat zou er nog leuk, lekker en makkelijk te maken bij kunnen, in ieder geval vegetarisch, maar helemaal plantaardig zou nog fijner zijn.
Ben benieuwd:-)
Toegevoegd na 6 dagen:
ach zo streng ben ik niet, ben niet veganistisch, maar veel staat me aan. T gaat ook niet lukken, maar wel bijv gebakken plakjes tahoe. En later op de dag vegaterische, deels veganistische bbq. Ja dat kan!
bijv gevulde portobellos, gegrilde groentes (uit eigen tuin), pof aardappelen. Maar ook tortilla en quiche
En nu t weer nog, door hevig onweer wakker geworden en kan niet meer slapen, krijg morgen 30 mensen op de picknick en daar komen later nog 15 a 20 mensen bij voor de bbq....Ben wel goed voorbereid..
Toegevoegd na 6 dagen:
ach zo streng ben ik niet, ben niet veganistisch, maar veel staat me aan. T gaat ook niet lukken, maar wel bijv gebakken plakjes tahoe. En later op de dag vegaterische, deels veganistische bbq. Ja dat kan!
bijv gevulde portobellos, gegrilde groentes (uit eigen tuin), pof aardappelen. Maar ook tortilla en quiche
En nu t weer nog, door hevig onweer wakker geworden en kan niet meer slapen, krijg morgen 30 mensen op de picknick en daar komen later nog 15 a 20 mensen bij voor de bbq....Ben wel goed voorbereid..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.