Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je allemaal met een blender bereiden?

Ik heb net een blender gekocht en ben op zoek naar recepten waarin de blender een hoofdrol speelt.
Ik heb er al pesto mee bereid, ook soep en ook een lekkere vruchtensap. Wie helpt mij aan meer ideeën/recepten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Koken
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (10)

zie onderstaande link voor 6,935 recepten voor de blender. Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn nieuwe hobby is tegenwoordig Smoothies maken.........HEEERLIJK!!! en gezond

(in het weekend scheutje pina colada erin, en je maakt je eigen cocktails)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Milkshakes met ijs(blokjes).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ook groenten kun je lekker blenderen. als je een slechte groenteneter bent misschjen een alternatief om het toch naar binnen te krijgen. je kunt er aan toevoegen wat je wilt, wees creatief. je zal verbaasd staan van je eigen creaties.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Smoothies inderdaad, vruchten om een snelle vruchtenmoes te maken in de magnetron, diepvriesvruchten voor ijsbereiding, dressings.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
alles wat pap of kruimel moet worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.internetkookboek.nl/recepten/keukenmachine/blender?Terms=keukenmachine%20blender&rpp=10&start=10&nofilter=
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij deze website zitten eenvoudige recepten.
Succes ermee !

http://www.stofzuigerzen.nl/koken/wat-een-blender-tips-om-weer-van-je-blender-te-leren-houden.html
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat heel lekker is is zelfgemaakte soep. Gewoon wat groenten aanbakken, eventueel wat builon maken (zonder is wel puurder), blender in met wat room en kruiden et voila.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing