Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je GOEDKOOP vlees halen?

wij willen gaan BBQen en ik organiseer het. ik ben 16 en heb niet teveel te besteden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (13)

Bij de Lidl of de Aldi, je moet natuurlijk niet bij de slager gaan kijken want daar betaal je de hoofdprijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huismerk frikandellen, hamburgers, pikanto's, mexicano's e.d. halen. Ik weet dat de Coop bij ons daarin vrij goedkoop is, maar de C1000 is ook daarin niet al te duur. Wat ook lekker is: Koop kippenvlees (stukjes) en zet die een nacht te weken in Ketjap en rijg ze daarna op een stokje.

Wat ook een lekker/leuk idee is: champignons doormidden snijden en op de barbeque... Heerlijk! (vind ik)

Toegevoegd na 2 minuten:
Of bij de Sligro of Hanos... Maar daar is een pasje voor nodig (volgensmij)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt van die zogenaamde kiloslagers. Daar is het vlees goedkoop maar hoe de kwaliteit is kan ik je niet zeggen. Ik heb ook weleens gehoord dat het vlees dan van zgn. noodslachtingen kan zijn, dus van een dier dat bijvoorbeeld ziek was en daardoor geslacht moest worden.
Let verder op de aanbiedingen bij de diverse supermarkten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou bij Bas v/d Heijden gaan kijken, veel voordeel en divers. veel plezier met de BBQ!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let op aanbiedingen, en probeer voordeel verpakkingen te nemen.
Verpakking met 1 kilo kipfilet ( ongeveer 6 stuks) is goedkopen dan een verpakking met 2 kipfilets.

Toegevoegd na 45 seconden:
IPV dat je kant en klare hamburgers koopt, neem je gewoon 1 kilo gehakt en maak je eigen hamburgers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je ook kan doen is gewoon vlees kopen met een houdbaarheidsdatum van een dag of dezelfde datum, die zijn meestal afgeprijsd en ze zijn best, mits goed bewaard in de diepvries of koelkast, een paar dagen houdbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom houd je het niet vegetarisch?
Je kunt heerlijk barbeknoeien met maiskolfen, spiesjes met paprika, ui, tomaat, ed. Je kunt pakketjes in folie maken met allerlei gesneden groente met strooikaas erover. Je kunt aardappels poffen met crme fraiche.

Wanneer je op zoek gaat naar goedkoop vlees, ga je op zoek naar vlees van dieren die een vreselijk leven hebben gehad. Dieren die geen kans hebben gehad om dier te zijn. En zolang mensen daar niet bij stilstaan en alleen om hun portemonnee denken, zullen dieren blijven lijden.

Op onderstaande site vind je nog meer lekkere vegetarische bbq ideeen.
Eet lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de slagerijen van Arie de Knaller. Ik hoop dat je er een in jouw bereik hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook bij de abattoir kijken daar is het meestal goedkoper dan dat je bij de slager haalt.
Alvast veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak hebben ze bij een turks supermarktje kant en klare spies met b.v. kippevlees. maar ook rundvlees. Of gekruid gehakt aan spiesjes. Alles is al lekker gekruid.

In mijn woonplaats is het niet duur. Misschien is er ook een in jouw woonplaats, die niet duur is en toch lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Lidl schijnt hele goede kwaliteit vlees te hebben voor een lage prijs.

Veel plezier met BBQen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sommige slagers verkopen in deze tijd BBQ-pakketten
kijk daar eens naar; maar let wel op versheid.
C1000 of ingevroren BBQ-vlees als je uitsluitend voor de prijs wilt gaan.
13 jaar geleden
Als je in de buurt van de grens met Duitsland woont: Ga naar Duitsland; Daar is het vlees veel goedkoper dan in Nederland. (Bier trouwens ook..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing