waar kan ik trassi kopen?

Haalde dat eerder bij een indonesisch winkeltje maar die is er niet meer..woonomgeving Almelo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
9.9K

Het beste antwoord

bij een supermarkt zoals albert heijn of jumbo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien heb je hier wat aan, er is een vestiging in Hengelo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Albert heijn. Bij de conimex producten. Een grote digros heeft t ook..succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In elke toko hebben ze trassi.
Maar ook bij de supermarkt in Almelo, in het hoekje bij de indonesische kruiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke supermarkt dan?waar ik geweest ben niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Albert Heijn, Super de Boer en Jumbo hebben ze trassi van Conimex.