Ik heb een allergie voor tarwe en zoek alternatieven voor brood die niet veel calorieën hebben maar wel veel vitamines
Ik kan ook niet tegen aardappels of aarappelpuree
Toegevoegd na 3 uur:
Hoi, allemaal bedankt voor jullie antwoorden zo snel al.
Ik heb tarwe vrij brood van de bakker geprobeerd, maar dat vind ik erg vies het valt uit elkaar en is erg droog.
en de tarwe vrije produkten die je kunt kopen zijn heel erg duur.
Ik zoek dus eigenlijk iets wat je in plaats van brood kunt eten.
Ik heb elke morgen optimel vla, en smiddags eet ik sla met tonijn erin of een roergebakken ei met tomaat en soms met stukjes ham of kaas.
ik eet ook welleens glutenvrije crackers met gewoon beleg
en onze keurslager verkoopt heel veel glutenvrije spullen.
maar ik wil wel weer eens iets anders.
Toegevoegd na 19 uur:
Hoi, sorry voor de late reactie maar het is mijn 1e keer dat ik hier ben en ik weet nog niet goed hoe het werkt.
Ik heb GEEN Glutenallergie alleen tarwe en ik heb ook veellast van aardappelzetmeel en koolsoorten. maar ik mag wel andere soorten granen (gelukkig)
Ik kwam trouwens gisteren bij supermarkt deen glutenvrije pannekoeken mix tegen waar je alleen water aan hoeft toe te voegen.
Je kunt niet tegen aardappels of aardappelpuree schrijf je, maar heb je al meerdere soorten aardappels geprobeerd?Zelf kan ik niet goed tegen de irene aardappelsoort, er zijn dus meerdere soorten te koop, probeer eens een andere soort, heb ik ook gedaan. Ik ben benieuwd hoe het je wilt invullen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.