Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

pannekoekenbeslag

waar koop ik de lekkerste kant en klare pannenkoekenbeslag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Hoi ik weet niet uit welke regio je komt

Maar bij veel molens kan je pannenkoekenmix kopen.

Op molens met een meelwinkel slaag je het best

www.molenaarsgilde.nl hier op staan de molenaars die Aangesloten zijn bij Het Ambachtelijk Korenmolenaarsgilde
(AKG) Deze molenaars hebben een molenwinkel.
Verdeeld over heleland Dus bij 1 ieder is er wel 1 of meerdere in de buurt.
Als ik tip mag geven.
Molen De Walvisch in Schiedam
heerlijke pannenkoeken krijg je.
2 Molen de hoop Ouddorp daar wordt een panenkoekenmix met vanillie verkocht En smaakt lekker .

Suc6
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Nergens, want het lekkerste beslag maak je nog altijd zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf gemaakt is het lekkers.
Lekker vers.
En smaken verschillen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de lekkerste pannenkoekenmeel koop ik bij de molen bij mij in de buurt. Die kant en klare shakes waar je alleen nog maar water bij toe moet voegen bevatten vaak veel suiker en smaken dus ook echt niet lekker. Niet aan te raden dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad nergens, zelf maken is veel lekkerder.
Bv op 3 eieren 6 puddinglepeltjes bloem op 4 eieren 8 lepeltjes bloem enz, en wat melk, voor zoete pannekoeken een zakje vanillesuiker erin doen, voor hartige pannekoeken, zout en kruiden, die je lekker vind, verder kun je er kaas, ham, champignons op doen, of wat je lekker vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koopmans heeft een "schutfles" pannenkoekbeslag op de markt. Er gaan 5 a 6 pannenkoeken uit. Maar of het lekker is? Ik zou het niet weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem gewoon zo'n pak meel, doe er melk bij en mix het totdat er geen klontjes meer in zitten. Heel makkelijk zelf te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de lidl is lekker MAAR daar moet je een extra ei bijdoen en evt kaneel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lekkerste kant-en-klare beslag maak je zelf met 60 g bloem, 2 eieren, een kwart liter melk en een mespuntje zout.

Voor extra luchtige flensjes het eiwit apart kloppen en op het laatst door het beslag spatelen. Bakken doe je bij voorkeur in echte boter, eventueel van tevoren gesmolten.

Het grootste probleem is dat je alle benodigdheden in huis moet hebben want meer werk is het nauwelijks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de plus supermarkt. "Gijs" ambachtelijk pannekoekenmeel. Een pakje van 400 gram. Een echte aanrader. Kan Koopmans of honig niet tegenop. Waar wacht je nog op ? Kopen !!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing