Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Biefstuk met bij verpakte kruidenboter, wat moet ik ermee?

Steeds als ik biefstuk in de supermarkt koop zitten er kuipjes met kruidenboter bij. Volgens mij zijn die niet om het in te bakken maar om er op te doen als je biefstukje op bord ligt, klopt dat?

( ik gebruik het nooit, ik doe 100 gram roomboter in een wafelkoekenpan en bak de biefstuk 4 minuten op hoog vuur waarbij ik de biefstuk constant in beweging houd door over de bodem te bewegen en eet dan de biefstuk zonder kruidenboter op )

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Kijken welke ingrediënten die kruidenboter bevat, vervolgens op de bereide biefstuk laten smelten of, als de 'boter' uit margarine blijkt te bestaan, het surrogaat met kuipje en al in de vuilnisbak mikken. Dan is het namelijk zonde van de goeie boter die je gebruikt hebt om je biefstuk in te bakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Klopt. Je bakt éérst de biefstuk (gewoon met boter of olie of een mengsel daarvan in de koekenpan of - nog lekkerder - grillen op de grilplaat/grilpan, en servéért hem dan met de kruidenboter uit het kuipje. Erg lekker.

Maar je mag hem ook best weglaten en later op een stukje stokbrood smeren hoor, of op stokbrood die je bij de biefstuk eet- da's ook jammie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een heerlijk smeltende decoratie natuurlijk, maar de kruidellekkernij maken vaak het geheel vaak 'af'......!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is deco. Net als een strik je haar of de racespoeiler op je Clio.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je ermee moet? Op je hete sappige gebakken biefstukje leggen zodra hij uit de pan komt. Mjammie. Maar je kunt je biefjes er ook in bakken natuurlijk. Ook erg lekker! Of het op je stokbrood smeren die je erbij eet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad gebruiken op de biefstuk of weggooien...... (= antwoord)
Pffffff........ wat een vraag................(= reactie)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker...lekker erop doen,ik kan niet meer zonder hmmmmm,probeer het maar gewoon uit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De biefstuk in de kruideboter bakken
gewoon kruideboter in de pan daarna bief er in minuutje per zijden en dan klaar is je biefstuk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die kruidenboter vind ik ongelooflijk smerig en chemisch smaken.Mijn advies weggooien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing