Met welk recept maak je thuis de lekkerste kaasstengels?
We hebben al wel recepten van internet uitgeprobeerd, maar of we doen iets verkeerd, of het zijn geen goede recepten.
Waar ik dus naar vraag is niet een link naar recepten voor kaasstengels, want ik kan die zelf ook googelen. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die zelf kaasstengels maken die goed lukken en welk recept ze daarvoor gebruiken.
We hebben trouwens een heteluchtoven en een kast vol met broodbakspullen en ingrediënten, dus het hoeft geen kant en klare broodmix ofzo te zijn. Zelfrijzend bakmeel, gist enz hebben we gewoon in huis.
Ben heel benieuwd naar de reacties, bij voorbaat dank in ieder geval!
Toegevoegd na 3 dagen:
Ik snap nu waar de discussie over bladerdeeg vandaan komt! De kaasstengel zoals bij onze bakker (konden jullie niet weten) lijken niet op de bladerdeegstengels. Ze zijn dan ook zeker niet knapperig, dus ik bedoelde juist niet de bladerdeegvariant. Maar goed, dat konden jullie natuurlijk ook niet weten. Ik vind het trouwens ook wel lekker om deze eens een keer uit te proberen, maar waar ik dus eigenlijk naar op zoek ben is een recept voor kaasstengel van een soort brooddeeg (zacht van binnen), wel met een korstje en daarop kaassnippers.
(PS. Evengoed bedankt voor jullie bladerdeegrecepten hoor, die ga ik sowieso ook proberen!)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.