Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Tussen de €15,- en €25,- kan je goede keukenweegschalen vinden. Ik vind persoonlijk een keukenweegschaal, waarvan je door het draaien van een schijf het steeds op '0" kan zetten erg handig : je zet een schaal/deegkom erop, zet hem op '0', dan je 300 gr suiker erin, weer op '0', dan je meel, op 0', je boter, enz.
Mijn keukenweegschaal gaat tot 2 kg, maar zo veel heb ik nog nooit nodig gehad aan ingredienten.

Toegevoegd na 27 minuten:
Tot 10 kg of meer bestaat beslist, maar ik denk, dat je dan meer naar professionele kok-weegschalen toemoet, of voor bakkerijen of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mijn weegschaal gaat tot 2,5 kg. Ik heb ze nog nooit tot 10kg gezien maar wellicht de apparaten voor een professionele keuken wel.
De normale huis- tuin en keukenweegschalen kan je voor €10 al wel krijgen. Als je niet al teveel haast heb dan heb je nog wel eens aanbiedingen voor lager bij bv Lidl, of Aldi of Blokker ofzo.
Persoonlijk prefereer ik een digitale weegschaal omdat deze nauwkeuriger zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rond een euro of 15 moet je wel een aardige weegschaal kunnen vinden. Voor een die tot 10kg weeft moet je misschien het dubbele betalen, tenzij je een oude bascule ook goed vind (die wegen voor huishoudelijk gebruik ook goed).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vele mensen hierboven vergissen zich enorm in de prijs van een keukenweegschaal tegenwoordig.
Ook ik had me er bijna in vergist tot ik op een website terecht kwam waar ze met de prijs worden vergelijkt :
http://www.pixmania.be/foodprocessor-keukenapparaat-blender-keukenweegschaal/benl1_45_446_1723_0_0_0_00_sg.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing