Zijn Redbull en Goldenpower van dezelfde fabrikant/bedrijf?
Ik ben zelf een fijnproever. Ik proef ook heel duidelijk het verschill tussen water en spa blauw. En nee dit zit niet tussen me oren.
Wat mij is opgevallen dat de smaak van Redbull heel erg lijkt op die van Goldenpower die is te verkrijgen bij de ALDI. De vormgeving van het blikje is ook hetzelfde alleen de kleuren en naam zijn anders.
Komen deze drankjes uit hetzelfde bedrijf?
Toegevoegd na 1 uur:
Nogmaals. Het gaat hier tussen de vergelijking GoldenPower - Redbull. Geen andere drankjes. Daar zit heel veel smaak verschil in. Redbull en Goldenpower verschillen ook kwa smaak, maar zitten wel heel erg dichtbijelkaar.
Toegevoegd na 8 uur:
Nog een keer dan; ik beweer niet dat ze hetzelfde smaken. De smaak lijkt erg opelkaar vind ik. Ik ben een fanatieke energiedrank drinker en heb er al velen op. Redbull en GoldenPower zitten kwa smaak heel dichtbijelkaar. De blikjes lijken ook opelkaar. Het Blauwe vlak wat schuin naar beneden loopt is bij de Goldenpower groen.
Redbull heeft onlangs een zaak gewonnen van de coffeeshop THE BULLDOG omdat zij een blik hadden die er teveel op leek. Ik vind dat GoldenPower er nog meer op lijkt.
Daarnaast heeft een vertegenwoordiger van CocaCola mij verteld dat ze met Redbull willen concureren. Toen suggesteerde ik "neem GoldenPower over" het antwoord was toen; GOLDENPOWER IS VAN REDBULL. Dit betwijfel ik dus.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.