Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik hou een feest voor mijn 16e verjaardag, hoeveel drank heb ik nodig?

Ik hou een feest voor mijn 16e verjaardag, er komen rond de 50 á 60 mensen rond de 15, 16 , en 17 jaar. De 15 jarige drinken natuurlijk ook. Mijn vraag is, hoeveel drank heb ik nodig? Ik heb op dit moment 5 kratten bier ( 120 flesjes ) , 6 flessen witte canei , 2 rode vodka, 2 passie, 1 sex on the beach en 1 bessen. Ook heb ik wat frisdrank om mee te mixen, en nog een treetje energy drank. Is dit genoeg of heb ik meer nodig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Qua bier heb je 2 biertjes per persoon, 6 flessen canei, daar gaan ongeveer 30 glazen uit, dus heeft iedereen al 2,5 drankje, 'wat frisdrank', ik zou zeker zorgen voor 2 frisdrank per persoon, dat is ongeveer 10 pakken of 8 (grote) flessen, dan kan je én mixen en de fris gewoon puur drinken.

Voor de rest lijkt het me prima, alleen dus misschien wat meer fris, dat gaat vaak, tussen het bier en de andere sterke drank (die je nog helemaal niet mag als je 16 bent!) toch harder dan dat mensen vaak denken. Het lest vaak de dorst wat beter dan alcohol namelijk. En als mensen gaan dansen, zout eten (snacks, chips etc.) krijgen ze dorst.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing