Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe mix ik een goede Vodka Redbull?

Natuurlijk snap ik dat dit vodka met redbull is. Alleen in bars/cafe's smaakt het altijd veel lekkerder dan als ik het zelf mix. Ik dacht eerst dat het misschien aan de soort Vodka lag, maar de man van gall&gall zei dat vodka's niet van elkaar verschillen, aangezien het niet echt een smaak heeft. Ik bedoel de normale (heldere) vodka, geen rode.

Mijn vraag is dus eigenlijk, hoeveel ml vodka moet je met hoeveel ml redbull mixen? Hoeveel houden ze aan in cafe's etc? Aangezien die bij mij steeds veel te sterk is en dus niet lekker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

In een longdrink glas is volgens mij het 35cc wodka en een blikje redbull. Sommige doen er een half blikje bij en sommige een hele.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is natuurlijk afhankelijk van de grote van een glas. Als je een standaarmix glas hebt kun je gewoon een borreltje vodka ik het glas doen en dit voor de rest aanvullen met red bull.

Vergeet alleen het ijs niet want anders kloppen de verhoudingen niet. Meestal worden 3 klontjes is gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Standaart long drink glas 2x shot glaasje in t glas en dan redbull en om nii te vergeten 2 ijsblokjes en een rietje

Groetjes

Jhon
Eigenaar Bubbels in amersfoort
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing