Waar verkopen ze in Arnhem blikjes Bacardi Superior met het GOUDE vleermuisje erop??
over deze blikjes heb ik het:
http://www.google.nl/search?tbm=isch&hl=nl&source=hp&q=bacardi+zero+calorie+cola&gbv=2&oq=bacardi+zero+calorie+cola&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=3&gs_upl=1241l8922l0l9173l31l31l3l21l24l0l371l1494l1.3.1.2l7l0
Die heeft deze Bacardi blikjes in het assortiment.
Mijn broer drinkt dit vaak en daar kopen wij ze(nu ook in huis trouwens en er staat idd een goudkleurig vleermuisje op).
Dus zou je bij jouw in de buurt kunnen zoeken maar een MCD-filiaal,grote kans dat ze het hebben daar.
Ontwenningsverschijnselen dus.
Heb ik met medicatie(tranquillizers) gehad:ik moest er gedwongen van afkicken( in een GGZ-instelling )dus ik weet hoe erg dat is.
Laat die flessen nou dicht zitten daar zit veel meer in dan in dan die 7% in zo'n blikje Bacardi.
Maar nog belangrijker:zoek er ook hulp bij,je kan gwn naar je huisarts hier voor,die kan je verder helpen.
Ik heb in GGZ ook de afdeling voor alcoholisten gezien:geloof me,zover moet je het niet laten komen.
Ik weet niet hoe oud jij bent maar daar zat ook een jongen die mijn broer nog van school kende,was 17 en al zwaar verslaafd aan alcohol(en ook aan medicatie trouwens)
Het kan echt zo snel uit de hand lopen als je niet uitkijkt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.