Hoe kan ik een gebruikte theezakje bewaren zonder dat hij uitdroogt?
Zodat ik 's ochtends en 's avonds hetzelfde zakje kan gebruiken? Dus waar 12 uur tussen zit qua tijd.
Bovendien alleen al de gedachte dat zo een zakje gemaakt is voor een hele pot en je daar dan hooguit 2 kopjes van neemt.
Daarnaast helpt het niet dat de thee speciale biologische thee is. Ik zou ook het zakje kunnen stukknippen en dan zelf een deel ervan nemen.
Is veel lekkerder dan bijv muntthee uit zakjes EN je krijgt goede voedingsstoffen binnen. citroenmelisse is er ook zo een, makkelijk. succes
Zelf gebruik ik 's ochtends gerust het uitgedroogde zakje van de avond ervoor..tuurlijk proef ik verschil maar het is niet vies en inderdaad, ons benne zunig.
Ik warm ook 's avonds gerust de koffie voor mezelf op die ik 's ochtends heb gezet.
-Ik hou niet van sterke thee dus knip ik het theezakje aan de bovenkant op het lijntje door(als je een beetje goede hebt,bijv van Pickwick,blijven de 2 helften heel en de thee blijft dus in de zakjes)
-ik doe de thee s'morgens in een thermoskan of thermosbeker,kan ik het later eventueel nog ff opwarmen in de magnetron.
-ik prop het theezakje in een thee-ei en zet het in een bakje in de koelkast.
Ik bewaar geen theezakjes want dat schijnt geen goed idee te zijn ivm met bacterieen.
Mij maakt het niet uit; een vers kopje thee smaakt me net zo min als een kopje thee met een gebruikt zakje.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.