Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een speciale wijn genaamt pepperoni?

De wijn wou mijn vader vroeger toen ik klein was hebben, we zijn veel winkels in geweest maar hebben uit eindelijk hem niet gevonden... Hij was er zeker van dat hij bestand dat weet ik, kan hem alleen nergens vinden op et internet... Ik wil hem kado doen, iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
802

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je de naam verkeerd onthouden. Het woord pepperoni is een verbastering van het woord peperone en dat betekend paprika/peper in het Italiaans. Er zijn ook sauzen, worsten en pizza's met deze benaming.
Misschien kun je navragen bij een ander familielid welke naam die wijn droeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je stad en land al bent afgelopen om de betreffende wijn te vinden, en het zelfs niet op internet kunt vinden, dan zou het een idee kunnen zijn om zélf een etiket te ontwerpen voor de Pepperoni-wijn om die dan op een mooie fles (Italiaanse) wijn te plakken.
Op de verjaardag van je pa kun je hem dan verrassen op een fraaie variant van de wijn waar hij al zo lang op zoek naar is geweest.

Toegevoegd na 1 minuut:
Uhm, het hoeft natuurlijk niet op de verjaardag van je pa te zijn dat je de wijn kado wilt doen; iedere gelegenheid is een goede gelegenheid voor een kado.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk is het antwoord van de wijn,welke U bedoelt te vinden op deze website van een Italiaans restaurant in Den Haag. Een email sturen en gewoon eens vragen of zij bekend zijn met de wijn,die U al zo lang zoekt. Trouwens Prosecco is ook heel erg lekker uit de omgeving van Milaan...

Vini groet: Zoekertje

http://www.pepperoniweb.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding