Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ongesteld en alcohol

is het erg als je 2 halve wijn glazen met een dessertwijn drinkt terwijl je ongesteld bent?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Nee dat kan geen enkel kwaad.

Ik vraag mijzelf wel af waarom je niet 1 heel glas neemt ?

Alcohol en menstruatie kan niet meer kwaad dan alcohol op zich.

Alcohol en zwangerschap is wat anders dan nog kan 1 glas geen kwaad maar overmatig gebruik wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ongesteld en drank gaat prima samen kan geen kwaad.,!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wijn kan niet meer kwaad als je ongesteld bent. Wel als je in verwachting bent, maar dat gaat niet samen met ongesteld zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, leef je lekker uit. Ik voel me vaak erg rot als ik ongesteld ben maar knap dan op van een lekkere neut! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan precies evenveel kwaad, als wanneer je "gesteld"bent.
Onthoud wel,dat elke inname van alcohol hersencellen vernietigt! Dus....., met mate.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, het is alleen wel zo dat je bloed dunner wordt van alcohol en dus kan het zijn dat je wat meer gaat vloeien..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij zijn er überhaupt geen dingen die 'erg' zijn tijdens je menstruatie. je kunt alles gewoon blijven doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kwaad niet, alcohol maakt in de regel wel het bloed dunner dus je kan daardoor mischien meer vloeien... En van alcohol kan je vreemd gedrag vertonen wat dan mischieb weer niet ideaal is, maar goed dat ligt eraan wat alcohol met je doet ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor alcohol en menstruatie gaat wel met elkaar maar let wel op dat je niet vergeet op tijd je eigen te verschonen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rebecca , is helemaal niet erg.Maar waarom neem je niet 1 vol glas i.p.v. 2 halfvolle. Of smokkel je met zogenaamd 2 halve ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing