Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een test te vinden die verschillende merken koffie vergelijkt?

Voor thuisgebruik

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.3K
amigo
13 jaar geleden
wat bedoel je precies, ik zet het maar bij de reacties want het is mogelijk niet echt een antwoord: ik heb hier een tijdje geleden een vraag gesteld wat lekkere EN betaalbare koffie was, daar kwamen heel veel tips op binnen. Test is voor het grootste deel toch op smaak denk ik dus dan is toch de enige optie (leek mij) alle merken en smaken kopen en proeven (en daar wilde ik niet aan beginnen daarom vroeg ik er hier naar). Weet je wat volgens mij ook nog beperkend is: dat je op verschillende momenten van de dag ook trek hebt in iets anders, soms vind ik die dark roast heerlijk en soms te sterk (zucht)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, waar zou die vergelijking dan over moeten gaan? Smaak valt toch niet te vergelijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo houdt kassa regelmatig in hun uitzendingen testen tussen bijvoorbeeld de beste ontbijtkoek, pindakaas, enz, enz.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier is een test van "eerlijke" soorten koffie te lezen: http://www.liesbethsleijster.nl/onze-wereld-200910.htm
De consumentenbond heeft zich er ook mee beziggehouden, maar om de testresultaten te kunnen lezen moet je lid zijn (of naar de openbare bibliotheek gaan, daar zijn ze ook te raadplegen): http://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/voeding/koffiepads/extra/keurmerken-koffie/
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan moet je even bij de consumentenbond kijken
die vergelijken meestal dit soort dingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben geen lid.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding