Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Dat ligt aan de hoeveelheid Bacardi, die je er in doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In bacardi rum zit ongeveer 38% alcohol. Je gooit er ongeveer 1 deel rum en 3 delen cola bij. Dus de eindpercentage is ongeveer 10% alcohol
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een standaard baco zonder ijs, van 25 cl.:

4cl x 37,5% = 1,5cl alcohol
1,5 : 25 = 6% alcohol

ter vergelijking: een biertje bevat meestal zo'n 5% alcohol

Toegevoegd na 2 minuten:
overigens: In de kroeg krijg je meestal ijs in je glas, dat je niet opdrinkt. Het percentage is dan natuurlijk wel iets hoger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blikjes van bacardi&cola bevatten 7% alcohol als ik me niet vergis dus ik denk dat dat het gemiddelde is ik bedoel er is vast rekening gehouden met de consument en de consument vindt het zo het lekkerst denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe kan je met elke drank (behalve cocktails) na 1.5 uur weer in de auto stappen. Zo is een jenever (originele maatje) net zo snel verwerkt door je lichaam als een vaasje bier. (omdat de hoeveelheid minder is)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image