waarom moet je voor wordfeud inloggen via facebook?

Ik heb (betaalde versie van) Wordfeud gedownload op een nieuwe telefoon. Maar als ik wil spelen dan wordt ik gevraagd in te loggen via facebook en dat wil ik niet - weet trouwens niet meer mijn fb password. Maar is er geen andere manier, gewoon via Wordfeud?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
9.3K
Amadea
5 jaar geleden
Dat hoeft helemaal niet. Op een Android smartphone kun je Wordfeud downloaden uit de Google Store. Op een iPhone haal je het uit de App Store.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja, dat weet ik, ik heb het jaren gehad op mijn trlefoon. Nu heb ik een nieuwe telefoon, heb de betaalde versie gedownload en kan alleen maar inloggen met een fb inlog pagina die me vertelt dat ik met mijn fb inlog wordfeud kan gebruiken. Ik word daar zo woest van. Heb wf opnieuw gedownload, telefoon uit en aan maar ik blijf via fb worden gestuurd.
Amadea
5 jaar geleden
Wat is dat dan voor telefoon, is Facebook daar de maker van?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee, helemaal niets met fb te maken, Samsung telefoon, service via Tracfone. Ik heb uiteindelijk maar toegegeven en met mijn fb gebruikersnaam etc. ingelogd, ik ben beetje verslaafd aan Wordfeud en als je niet op tijd speelt verlies je by default. Baal van dat fb ding. Maar ik heb voor bijna 2 dagen zonder succes geprobeerd er onderuit te komen. Walgelijk toch?
LeonardN
5 jaar geleden
Als ik WordFeud voor het eerst opstart krijg ik:
-Inloggen met Facebook
OF
-Inloggen met e-mail of gebruikersnaam
Amadea
5 jaar geleden
TracFone laat mensen gewoon de Google Play Store gebruiken, daar kan het niet aan liggen. Misschien heb je per ongeluk ingesteld dat fb de standaard app is, of iets dergelijks?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De mogelijkheid in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord was er maar ik kon er niets invullen, heel vreemd en irritant, het zal nooit duidelijk worden wat het probleem was. En nee, ik zou nooit hebben ingesteld dat ik via fb zou willen inloggen.
Jullie wel bedankt voor de moeite.
Groet,
Milli.
LeonardN
5 jaar geleden
"De mogelijkheid in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord was er maar ik kon er niets invullen,"
Bijzonder dat je dat niet uitlegt. Je zou nog kunnen proberen Wordfeud er af te gooien en nogmaals te installeren.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Leonard, ik dacht dat ik al had geschreven dat ik wf had gedumped en opnieuw had geinstalleerd.
De vakjes met inloggegevens voor wf waren er wel maar er werd niets geaccepteerd, kon er niets typen. Heb gewacht en verschillende keren geprobeerd, zonder resultaat.

Antwoorden (1)

Hey Milli,
Dat is zodat je met je vrienden kunt spelen! FB heeft overigens een wachtwoord-vergeten functie.
Wordfeudze hè.
Groetjes Lydia