Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je één exemplaar van een bepaald tijdschrift vinden?

Ik zoek een nieuw tijdschrift maar ik hoef geen proefabonnement van een paar maanden. Als ik voor ieder tijdschrift dat me wel leuk lijkt een proefabonnement zou nemen ben ik mega veel geld kwijt.
In mijn stad kan ik geen (Engelstalige) tijdschriften in de winkels vinden die me enigzins interesseren. Bestaat er een website waar je maar één exemplaar kunt krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik zou het eens proberen bij de stationskiosk. Die hebben veel meer dan de boekhandels in de stad. En ook veel aparte engelstalige bladen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij bijna alle tijdschriften is het mogelijk om losse exemplaren (na) te bestellen. Ook hebben bijna alle tijdschriften een website, dus dat moet geen probleem zijn.

Het is wel duur, wegens administratie- en verzendkosten, maar waarschijnlijk veel goedkoper dan een proefabonnement.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de bibliotheek, kun je ook alle soorten tijdschriften inlezen en lenen!! Je hoeft alleen lid te worden van de bieb, dat is ongeveer €30,- per jaar en dan kan je alle tijdschriften lezen en lenen die je wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In deze winkel kun je heel veel vinden, ook online kopen
misschien moet je even zoeken naar de site van de winkel zelf, maar je moet er wta voor over hebben ;)
en als je in Breda komt , moet je zeker gaan kijken. Als je in Belgie woont, daar zijn ook vestigingen, waren daar eerder dan in Breda
14 jaar geleden
Je kunt een abonnement nemen op de bibliotheek. En dan kan je onbeperkt tijdschriften lenen. Ze hebben er van alles!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing