Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is Fatima uit de kaasreclame geknipt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Viel mij ook op:)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Van een reclame hebben ze altijd een aantal varianten. In het begin zenden ze dan de langste variant een paar keer uit, daarna halen ze er steeds meer uit. Dit omdat je per seconde moet betalen en de kracht van de reclame in herkenning zit, niet in het volledige verhaaltje en men er van uit gaat dat een kort fragment dan net zo goed werkt als de hele reclame.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Niet alleen Fatima ; ook Tietske en nog een paar van die meiden ontbreken ineens. Vermoedelijk hebben ze het spotje gewoon een beetje willen inkorten ofzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat plastic dat milner als kaas verkoopt, is niet te eten, is dan ook moeilijk om dat aan de man te moeten brengen.
inkorten maakt een spotje goedkoper.
die twee dingen lijkt te klinken als 1 + 1 = 2.

in elk geval hebben al heel wat mensen op internet het opgemerkt. xinix zou gezegd hebben dat 't gewoon een actie van de reclamejongens is.

nieuwe poging om dat spul onder de aandacht te krijgen.
en het lukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou het kunnen dat er een klacht is geweest via de Reclame Code Commissie? Iets over gelijke rechten en/of discriminatie.
Dit zelfde is al eens gebeurd met een recalme van Aviko waarin werd gesuggereerd dat als je niet perfect bent je een onwaardig lid van de gemeenschap bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak zie je dat een reclamespotje eerst lang en uitgebreid is. Zodra de naam is blijven hangen bij de doelgroep, wordt het spotje ingekort tot de essentie, want dan duurt ie minder lang en tijd is geld...

Wat hier wel erg opvallend is, is dat zoveel mensen opvalt dat die stukjes met Fatima weg zijn en dat stukje met 'maar dan met het haar dat ie vroeger had' ;-)
Zó goed kennen we die reclame dus inmiddels :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image