Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De serie 'In Therapie' is gestopt, er komt een dvd box, gaat deze verder dan dat er op tv is gegaan?

De serie 'In Therapie' is (helaas) gestopt met uitzenden, binnenkort komt er een DVD box uit, nou vraag ik me af of deze verder zal gaan dan dat er op tv is gekomen, het zijn namelijk 30 afleveringen die op tv zijn gekomen, maar ik vind het nogal een abrupt einde, en denk daarom dat seizoen 1 langer duurt.
en daarom vraag ik me af,
heeft deze box meer dan 30 afleveringen, of heeft deze box 30 afleveringen, en is het gewoon een abrupt einde?

http://www.ncrv.nl/webwinkel/product/in-therapie-6dvd

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ook de DVD-box bevat de 30 afleveringen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien dat er nog wel een nieuw seizoen komt, gezien het abrupte einde. Maar geen nieuwe afleveringen in deze box dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De serie is een bewerking van een Amerikaanse serie, daar zijn er 40 afleveringen gemaakt. Dus misschien dat die laatste 10 nog eens bewerkt worden voor de NL tv, tot die tijd is er niet meer dan de 30 afleveringen die er nu zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding