Wie verzint die droge woordgrapjes bij RTL Boulevard?
Zie foto's voor de voorbeelden
3K
3K keer bekeken
Antoni
een maand geleden
@ronron1212, de voornaam van André Hazes jr. en de uitdrukking 'andere tijden' zijn gecombineerd tot het woordgrapje 'Andre tijden'.
ronron1212
een maand geleden
Is dat zo kan dat niet zo zien ziedaar de droge grap niet van in zo en zo geen grap
Amadea
een maand geleden
Het is zeker wel een grappige woordspeling, ook al kan sowieso niet iedereen 'm begrijpen...
Antoni
een maand geleden
Niet iedere (woord)grap is aan iedereen besteed. De een zal sowieso harder lachen om een grap dan de ander. En een klein glimlachje mag ook. Of men lacht helemaal niet: dat kan ook.
ronron1212
een maand geleden
Het is maar wat je humor noemt met begrijpen heeft het weinig uit te staan
MarcusB
een maand geleden
Nou dat is het dus altijd ritsuka, of ze zijn niet te begrijpen of zooo ver gezocht
Thecis
een maand geleden
Humor is zeer subjectief. Net zoals smaak. En humor kan zeker ook met begrijpen te maken hebben omdat sommige grappen gewoon niet voor iedereen is weggelegd (dat is bij deze wrs niet het geval).
Deze grappen worden vaak verzonnen door de programmamakers. Er moet een kop bedacht worden en dat is onderdeel van het maken van een reportage.
Antoni
een maand geleden
@Ritsuka, het was een item in RTL Boulevard over het televisieprogramma De Klassenavond. Daarin is een reünie van André Hazes jr. met oud-klasgenoten van hem. Dat waren dus zeker andere tijden voor André Hazes jr.!
Antoni
een maand geleden
@ronron1212, een woordgrapje, een woordspeling, om het item een leuke titel te geven, ja, zo noem je dat. En zo doen ze dat bij heel veel items in RTL Boulevard.
ronron1212
een maand geleden
@Antoni ja dat weet ik ook maar ik vind dat geen grap of lol maar gewoon onzin
KleinDuimpje
een maand geleden
Humor wordt geassocieerd met lachen.
Iedereen lacht om andere dingen.
Humor is dus subjectief.
De één vindt bovenstaande om te lachen, de ander niet. Dat kan en mag.
Ik snap de woordspeling hierboven wel, maar moet er ook niet om lachen. Waarom? Als ik André Hazes zie krijg ik al bepaalde gedachtes en gevoelens waardoor ik geeneens meer kan lachen om de woordspeling.
Iedereen lacht om andere dingen.
Humor is dus subjectief.
De één vindt bovenstaande om te lachen, de ander niet. Dat kan en mag.
Ik snap de woordspeling hierboven wel, maar moet er ook niet om lachen. Waarom? Als ik André Hazes zie krijg ik al bepaalde gedachtes en gevoelens waardoor ik geeneens meer kan lachen om de woordspeling.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.