Hoeveel mensen spelen er in totaal mee per seizoen in 1 tegen 100?

Sinds corona wordt er het hele seizoen met dezelfde groep mensen gespeeld. Dat zijn er dus in totaal meer dan 101 want de mensen die winnen of afvallen worden door een "nieuwe" deelnemer vervangen.

3 maanden geleden
in: Televisie
LeonardN
3 maanden geleden
Naast dat dat zal verschillen aan de hand van hoe het spel verloopt zullen er ook vast mensen zijn die ondanks het idee dat ze er meerdere afleveringen meespelen het niet kunnen volbrengen. Dus zelfs als je bij gaat houden hoeveel hoofdspelers er weglopen dan nog is het ergens onzeker.

Het beste antwoord

Het enige dat vaststaat zijn de 100 mensen in het publiek. Die blijven namelijk alle afleveringen zitten. Als zij afvallen, is dat tijdelijk. Ze spelen dan niet meer mee tot er een andere hoofdkandidaat komt.

Het aantal hoofdkandidaten is onbekend en niet vooraf te zeggen. In theorie kun je een hele serie met 1 kandidaat spelen. Als die nooit een fout antwoord geeft en dus niet afvalt, en in het publiek zit ook minstens 1 iemand die nooit een fout antwoord geeft en dus niet afvalt, kan het heel lang duren. Maar het kan dus ook al bij de eerste vraag fout gaan en als dat vaak gebeurt zijn er juist heel veel kandidaten nodig.
3 maanden geleden