Virtuele reclameborden bij voetbal. Zie je dat alleen op tv en hoe doen ze dat?

een maand geleden
in: Televisie
TurfGraver
een maand geleden
Hier info
https://willemwever.kro-ncrv.nl/vraag_antwoord/wetenschap-techniek/op-tv-zie-je-reclameborden-die-je-het-voetbalstadion-niet-kunt

Antwoorden (1)

Camera's op en rond het veld hebben een tracker van de firma Mo-Sys en op basis van die trackingdata worden reclame borden razendsnel op het veld gerendered, niemand in het stadion ziet die borden die worden uiteindelijk in een PCR en thuis zichtbaar gemaakt, ik wil niet teveel in detail treden over welke rendermachines gebruikt worden en hoe die data dan realtime verwerkt wordt vanwege de heftige concurrentie op dit vlak. Ik ben werkzaam in het vakgebied die zulke oplossingen verkoopt, en binnen afzienbare tijd komt er iets moois uit op sportgebied op dit vlak.
een maand geleden