Wie is de (kale) man in de Robeco tv-reclame van december 2016 drie keer in beeld komt?

Ik heb het gevoel dat ik de man al jaren ken, misschien ooit een buurman geweest, maar ik kan hem niet plaatsen. Ik zou graag zijn naam weten. Wie kent hem?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.9K
Amadea
7 jaar geleden
Kan je ook een link geven waar die reclame te zien is?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hij zat in de tv reclame na het RTL nieuws om tien voor acht vanavond, komt in drievoud in één beeld op RTL 4. Hij is nog vrij jong, dertiger, kaalgeschoren hoofd, blauw Tshirt. Hij is al een paar keer geweest. Kent u hem? Waarschijnlijk een acteur. Ooit in GTST gespeeld?
Amadea
7 jaar geleden
Graag zou ik een internetlink hebben. Want ik kijk geen tv.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denkmdat hij niet op internet te vinden is.

Antwoorden (1)

Zijn naam is Peter Post. Hij is bekend geworden door zijn rol als Martijn Huygens in de RTL-soap 'Goede tijden, slechte tijden'.
Amadea