Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ziggo verhoogt de maandtariefen vanwege een uitbreiding van het HD-pakket. Moet ik dit betalen?

Ik zit niet te wachten op SBS 6 in high definition!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als je het HD pakket wilt behouden wel want Ziggo bepaalt namelijk de zenderinhoud & de prijs. Anders zul je het moeten opzeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Inderdaad, commercieel is commercieel en niet bepaald high standard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Vrijwel alle nieuw verkochte televisies zij Full HD. Ik juich het juist toe dat nu ook het tv signaal dat gaat worden. En de extra kosten worden berekend omdat SBS6 gelf wil zien voor het HD signaal, niet Ziggo. Dat is misschien commercieel, maar is dat erg? Het zijn toch geen stichtingen?
Normaal is het denk ik zo dat als er wat veranderd je het kontrakt zonder meer kunt opzeggen en je heil bij een andere club kunt gaan zoeken die dit niet heeft en zeer waarschijnlijk goedkoper is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,want je hebt getekend voor n bepaald bedrag per maand. Ziggo had kunnen vragen of je dit erby wou. Ik zou n andere nemen ziggo staat toch al niet zo goed aangeschreven!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de brief goed gelezen hebt had je gezien dat er iets op staat van deze strekking "Als deze wijziging voor u een reden is om uw abonnement te be-eindigen kunt u contact opnemen met de klanten service."

Deze wijziging is namelijk een eenzijdige verandering van het contract, en dat is reden om heb contract zonder opzeg termijn te mogen be-eindigen.

Dus ja, even bellen je HD pakket stoppen als je deze niet meer wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kiest voor een provider met een bepaald zenderaanbod. Daar zullen ongetwijfeld wel meer zenders tussen zitten die je niet kijkt, maar wel voor betaald. Je hebt de mogelijkheid om het contract te beëindigen, dus als je de verhoging niet wil betalen dan zeg je op. Ik zit wel te wachten op SBS6 in HD en heb de meerkosten er wel voor over. Helaas is het niet mogelijk om het zenderaanbod per individu te bepalen en af te rekenen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image