Wat is Juliette uit de serie grimm geworden nadat de kat haar gekrabd heeft?

Ze heeft in het ziekenhuis zwarte ogen als ze in het ziekenhuis bed ligt. Maar erna komt het niet terug in de serie. Weet iemand wat ze nu is? Of gewoon nog Juliette?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Antwoorden (2)

Nadat ze speciale oogdruppels kreeg werden haar ogen weer normaal en kwam ze uit haar coma. Maar ze moest nog een tijd in het ziekenhuis blijven om haar geheugen terug te krijgen. Ze weet later weer alles over haar leven, behalve dat ze een relatie met Nick had. Ze is dus gewoon nog Juliette, op dat stukje geheugenverlies na.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo ver was ik al. In het begin stuk van elke aflevering waar de personages voorbij komen zie je haar met zwarte ogen. Vandaar dat ik dacht dat het iets blijvend was. Net als dat Nick nu alles beter hoort en voelt.
Op het einde van het tweede seizoen gebeurd alles wat hierboven staat.
Maar of er door de schram nog andere dingen veranderd zijn,... wie weet.

De echte bedoeling van je vraag kunnen we hier (nog niet aan het derde seizoen op de tv) nog niet beantwoorden.

De link hieronder gaat over dat derde seizoen, maar dan leer je nog steeds niet veel. Ik heb de indruk ze is gewoon menselijk.