hoe laat beginnen de American Music Awards? en kan ik dat online live bekijken?

op de social media staat deze tijd: 8/7c. en ergens anders staat: 5pm ET (2pm PT)!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
3.5K

Het beste antwoord

De AMA bestaat uit 2 delen: de pre-show en de Award show. De pre-show kun je online zien, de Award show niet (ik kon in ieder geval geen enkele stream vinden) en dit heeft waarschijnlijk met uitzendrechten te maken.

De pre-show kun je zien vanaf 23:00 Nederlandse tijd. Deze duurt drie uur. De stream is o.a. hier beschikbaar: http://uk.omg.yahoo.com/gossip/110--pop/2013-american-music-awards--the-ama-red-carpet-live-stream-starts-right-here-115007805.html

De tijdscodes die je noemde verwijzen naar verschillende tijdszones in de VS.
ET: Eastern time
PT: Pacific time
C: Central time

8/7 c houdt in 8 uur eastern time and 7 uur central time. Dit is wanneer de Award show begint (8 ET = 2:00 in Nederland). De 5 ET verwijst naar de start van de pre-show, welke dus online te zien is.