Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe worden de categorieën bij het programma 'succes verzekerd' bepaald?

Iedere kandidaat heeft andere categorieën.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Mijn man heeft meegedaan aan Lotto Weekendmiljonairs. Van tevoren heeft hij een lijst ingeleverd met zijn opleidingsniveau, interesses, specialiteiten e.d. Bij dit programma viel het mij ook wel eens op dat het per kandidaat (en denkniveau) wel eens verschilde hoe moeilijk de vragen waren naarmate het niveau hoger werd.

Ik neem aan dat het met dit programma ongeveer hetzelfde gaat. De categorieën worden bepaald a.d.h.v. je niveau en interesses. Waarbij ze natuurlijk niet alles nemen waar je juist heel goed in bent. Want dan zou iedereen het miljoen wel winnen (of een groot gedeelte daarvan)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Worden gewoon van te voren bepaald, niet volgens een bepaald systeem of iets dergelijks. Gewoon random/willekeurig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij is die kwis gewoon beeldvulling bij gebrek aan een echte kwis.
De kandidaten komen volgens mij uit de leftover-lijst van Weekend Miljonairs, en zijn benedengemiddeld intelligent, want anders kost de show teveel.
De vragen worden uitgekozen naar mate men meer geld overhoudt richting het einde. Hoe meer geld nog in kas, hoe moeilijker de volgende vraag.
Categorieen zijn dus redelijk random, want vragen hebben we genoeg om te stellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing