Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de laatste aflevering van Law and Order (Criminal Intent met Goren en Eames) en House op dit moment?

Ik zie nu eerlijk gezegd met 13th Street en alle herhalingen op de commerciëlen van alles door elkaar, dus ik kan geen touw meer vastknopen aan de rode draad die door de series heenloopt.

Laatste keer van House was dat hij werd opgenomen in een psychiatrische kliniek, en met Law en Order dat Goren zo in strijd was met het verleden van zijn familie.

Voor de rest zie ik alleen maar herhalingen van herhalingen :-?

Wanneer kan ik weer wat nieuws verwachten omtrent deze series?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
722
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb geen atwoord op je vraag maar......
13th street is leuk he? wel irri dat je alles door elkaar ziet!!! gr cerry

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer je wat nieuws kan verwachten op commerciële zenders.... Hmmmz das een lastige vraag ;-)
De grillen die die soms vertonen.....

Maar als je Engels een beetje goed is kan je de draad wel weer terug vinden via http://www.imdb.com hier staan alle series op en kan je de afleveringen per seizoen zien en vaak met beschrijving per aflevering.
Dan weet je in ieder geval wel welke volgorde er in zit. Dan kan je eventueel voor jezelf een lijstje maken...

Succes met de tv, wij hebben hem al bijna 1,5 jaar niet meer, er leiden meer wegen naar Rome :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waar het House betreft, ik kijk graag op viptv.net. Dat is soms gratis en soms niet, dat hangt af van de show.

http://vip.tv-video.net/index.php?type=titleid&keyword=37&mod=search&orderby=movid

Als de show niet gratis is, kost een aflevering kijken 2 punten. Je koopt dan f$ voor minimaal tien dollar, ( dat doe ik dan via paypal) , die ruil je weer om voor punten, en dan kun je meteen kijken. De eerste keer is dat effe een gedoe, maar ik kijk er al jaren naar alles wat ik wil zien!
zalig hoor, de complete stargate in één keer kijken, wauw!

Ze hebben bij viptv zowel house als law&order. 13th street hebben ze geloof ik niet.

dit is hun homepage. http://vip.tv-video.net/index.htm

Als je niet wilt wachten op de commerciele zenders is dit wel heel fijn, omdat je kunt kijken wanneer je maar wilt. Je mag een aflevering 30 keer per 24 uur aanklikken voor het weer punten kost, en soms is het nodig om hem even opnieuw op te starten. Meestal ergens halverwege, maar de kwaliteit is prachtig en hij doet t eigenlijk altijd. Alleen om half negen savonds issie even wat langzaam.

veel kijkplezier daar!

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens staan onderaan de homepage de lange lijsten met *ALLE* shows die ze hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt alles wat ze hebben niet meteen zien, achter de hoofdcategorie zit nog meer ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding