waarom moet dat op zondag ochtend?/middag?
waarom zenden sommige zenders programma's uit op tijdstippen die totaal ongepast zijn voor het soort programma. (of het programma totaal ongepast voor het tijdstip), vanmorgen lig ik lekker in bed een beetje te zappen en word ik onder het genot van een kop koffie getrakteerd op een opengereten knie waar de dokter een soort bloedige bal uithaalt met een ijzer apparaat, (RTL4) vervolgens zap ik naar sbs6 en wordt ik geconfronteerd met een zwetende behaarde vrouw die in bad een kind eruit ligt te poepen, en nu is op zondag middag (een tijd waarop veel kinderen met dit weer voor de tv zitten) een film aan de gang waar vrouwen in de gevangenis worden uitgebuit door de bewakers, (prostitutie, mishandeling, aanranding, verkrachting, de hele rambam) gezellig op RTL4!
het is zondag middag!!!, mag dit zomaar? zijn hier geen regels voor? je hebt sávonds toch ook de zogenaamde kijkwijzer...geldt dat niet op zondag ochtend/middag? Ik weet er zit een knop op mn tv maar ik wil tijdens het zappen op een zondag ochtend niet geconfronteerd worden met vagina's waar kinderen uitkomen en operaties..... Hoe kan het dat dat zomaar kan worden uitgezonden op een zondag ochtend en niet op een gepaster tijdstip? wie bepaald de regels hiervoor?
Je betaald toch alleen maar voor reclame en irritatie.
Met DVB kun je gewoon nog gratis naar ned. 1,2 & 3 kijken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.