Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is fist of zen uit gekomen op dvd en in welke regio?

fist of zen werd uitgezonden door mtv, ik zou deze filmpjes graag eens terug zien, ik zag op imdb dat er wel een dvd release was, maar in welke (afspeelbare) regio dat was weet ik niet.. en weet iemand hoeveel afleveringen / seizoenen van zijn gemaakt?
ook in het engels wel genaamd `silent library`` , er is ook een japanse versie van genaamt "Gaki no tsukai ya arahende!!" ik zoek alle versies eigelijk.. maar voornamelijk `fist of zen`

wil dat spel eens spelen met vrienden van mij,maar moet beetje de opdrachten en dergelijk weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee er zijn geen Dvd Releases van de 3 genoemde shows. Je kunt via de website van MTV wel gewoon de FoZ afleveringen bekijken. En anders moet je ze maar zoeken via torrent/usenet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hall modriouch,
ik keek net op mtv site en fist of zen kon ik terug kijken maar zegt geen uitzend rechten te hebben in het land waar ik zit..
heb je nog een tip? dat ik ze eerst kan kijken? op torrent staan ze wel per aflevering, maar er zijn geen seeders...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm ja dat kan. Wat je dan kunt doen ıs vıa een proxy websıte de afleverıngen bekıjken. Als je vıa VS proxy kıjkt dan moet het wel lukken. Ik ben nu nog aan het werk, maar ık ga strax als ık thuıs ben effe goed zoeken op usenet/torrentwebsıtes. Mısschıen vınd ık dan wat voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
had je nog torrents gevonden ofweet je meer over fist of zen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh sorry. Helemaal vergeten! Ik heb een torrent gevonden voor en aflevering.
http://bitsnoop.com/fist-of-zen-2007-1-episode-tvrip-q16801914.html Ik heb echt overal gezocht en ze zijn heel moeilijk te krijgen. Het zijn niet echt kaskrakers geweest en de afleveringen hebben meer kritiek dan lof gekregen. Daarom zul je ze niet zo vaak tegenkomen. Woon je in Nederland of verblijf je ergens anders?
Ik heb een MTV Link, waar ik gewoon de afleveringen van seizoen 1 kan bekijken. http://www.mtv.nl/shows/fist_of_zen-4850/afleveringen/

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding