Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben ze een typfoutje gemaakt op de cover één van de dvd's of mis ik 1 aflevering als ik ze bestel?

http://www.amazon.de/Alarm-f%C3%BCr-Cobra-11-Autobahnpolizei/dp/B000LXGX16/ref=sr_1_4?s=dvd&ie=UTF8&qid=1317227608&sr=1-4 aflevering 8-18

http://www.amazon.de/Alarm-f%C3%BCr-Cobra-11-Autobahnpolizei/dp/B000O59PFC/ref=sr_1_7?s=dvd&ie=UTF8&qid=1317227608&sr=1-7 aflevering 20-30

Waar is aflevering 19?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
794

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Geen typfoutje, en je mist inderdaad één aflevering als je de DVD's bestelt.

Scroll wat naar beneden op de site, en je leest in de reviews en commentaren o.a. dat iemand het zeer irritant vindt, dat er een aflevering ontbreekt, en een ander vindt dat nogal idioot ;-)

"Es fehlt die Folge "Crash" (14.10.1997) und sie wurde auch nicht in den folgenden DVD-Boxen 2.2, 3.1 oder 3.2. hinzugefügt. Wann kommen die Folge? So ist es nicht komplett und das ist ärgerlich - zumal unnötig... Schade. - daher auch nur 4 Sterne."

"Leider fählt eine Folge der Produktionsstaffel (die Folge Chrash), dafür gibt es für RTL *****Sterne Abzug, ich find das unverständlich warum man eine Folge rauslässt. Aber der Rest ist einfach nur geil."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar had ik nog niet gekeken. Gelukkig kom ik er achter voordat ik het bestel ;) Maar ja ik denk dat ik 1 aflevering op 251 afleveringen wel kan missen. Wel slordig / dom van RTL.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoeft natuurlijk niet slordig of dom te zijn. Bovendien lijkt het me bijna onmogelijk dat ze een aflevering vergeten. Misschien heeft het een reden? B.v. een acteur die zijn toestemming niet geeft, of een scenarioschrijver? Ook zou er na uitzending op TV een rechtszaak geweest kunnen zijn, omdat iemand vindt dat hij, of zijn auto of zijn huis niet in beeld had mogen worden gebracht. Of dat er achteraf bezien teksten (b.v. iets met discriminatie) in voor komen, waar ze spijt van hebben gekregen. Ik gok ook maar wat hoor ......;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn :) Bedankt voor je antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding