Hoe betrouwbaar is Tell Sell nou echt? Graag ervaringen.
Vaak als ik aan het zappen ben, kom ik op Tell Sell en blijf daar altijd even hangen. Tell Sell komt dan met bepaalde fitnessapparatuur waar je heel erg van zou afvallen en wat heel fijn is om te doen.
Of met een riem die je om je middel doet, aanzet en dan heel snel goed resultaat zou merken: je zou snel en veel afvallen.
Ik vraag me af of dit werkt en mogelijk is. Vaak zie je ook celeberties die in beeld komen en vertellen over hun geweldige ervaringen met het betreffende product. Dit komt dus best realistisch over etc.
Dus is het het geld waard om zon afvalproduct van Tell Sell aan te schaffen?
Graag hoor ik ervaringen van mensen!
Allemaal geldklopperij en bedrog.
Al die producten zijn idd heel snel in de winkel te krijgen voor veel minder geld.
Heel Amerikaans die hysterische verkooppraatjes over wondermiddelen en producten,niet in trappen!
Eerst een soort pincet die een electrisch schokje naar je haar zou sturen, waardoor deze niet meer terug zou komen. Wat ze op tv heel handig uit beeld hebben gehouden, was het snoertje + kastje waar dat ding aanzat. Erg onhandig!
De tweede aankoop was de SalonLaser Hair removal. De oppervlakte van de laserlamp was zo klein, viel erg tegen. en je moest die laser ook nog eens 4x op dezelfde plek richten voor het beste resultaat. 400,- euro, een keer gebruikt.
De laatste aankoop was de fresh airglobe, die doet bij mij wel wat ie belooft, zuivere frisse lucht leveren.
Ik denk dat het met dat afvallen hetzelfde is als met dat haargroeigebeuren: there's always a catch.
Ik vond het geen antwoord eigenlijk, omdat het meer over haar ging dan over afvallen ;-)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.