Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vandaag was een grap over een jongen en een meisje in een trein in een tunnel, maar ik snap hem niet?

Later zei hij, hoe kan ik in de trein zitten als ik de trein ben.
En dan komt zijn vader, gelukkig is hij niet de tunnel.

Dit was wel allemaal in het Engels. Ik snap het totaal niet.

Iemand anders?

Was in two and a half man.

Toegevoegd na 5 minuten:
De zoon in de serie is tien en was aan de telefoon met zijn "vriendin"

Ik zou het gek vinden als die twee kinderen zulke seksueel getinte opmerkingen zouden maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
3.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet tegenwoordig maar nooit met die kinderen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een Amerikaanse serie. Als dat de ondertoon zou zijn dan zou de PIEP uitbreken daar. Schijnheilige gedoe daar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke aflevering van 2.5 men was het?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die NU bezig is op Veronica. Welke aflevering en seizoen, geen idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Charley en zijn broer gaan op een dubbeldate. Hij is gekoppeld aan een 40 jarige rechter.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het mooie van dubbelzinnige grappen is natuurlijk dat je ze kan maken zonder dat er ophef over bestaat, als mensen moeilijk doen zeg je gewoon: wat is het probleem met treinen en tunnels. De ondertoon bij 2.5 men is altijd seksistisch en doordat de ouderen altijd in wat scheefs zeggen zonder de woorden te gebruiken kan dat gewoon. Ook zijn er aantal zenders waar je wel gewoon bepaalde opmerkingen kan maken HBO staat er belend om geloof ik wat vrijer te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat het met seks te maken heeft, de trein (penis) gaat in de tunnel (vagina), dus als die jongen de tunnel was zou hij de ontvangende partij zijn en dus homo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding