Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke televisie serie kwam een tweeling voor ?

Volgens mij waren het twee kleine meisjes. Ik dacht dat het Who's the boss was, maar die was het niet ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik denk dat je Full house bedoelt, maar daar traden ze niet in op als tweeling De meisjes (Mary Kate en Ashly Olsen) speelden om beurten de rol van baby / peuter Michelle, omdat het blijkbaar voor een baby / kind van nauwelijks 1 blijkbaar niet te doen was om in haar eentje de rol te kunnen spelen. Ik heb jaren naar de serie gekeken voor ik er achter kwam dat Mary Kate Ashley Olsen , zoals ze op de aftiteling genoemd werd(en), niet één kind was maar twee :shame:.

Toegevoegd na 2 minuten:
Van 1994 tot 1999 (en hier vermoedelijk een beetje later) is er nog de serie Sister Sister geweest over een tweeling, maar ik betwijfel of je die bedoelt ; de meisjes waren beduidend ouder en zwart. Was ook wel grappig overigens. Meer voor teeners dan een echte sitcom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Full house
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in de serie was het btw maar 1 kindje en geen tweeling................dus waarchijnlijk klopt mijn antwoord niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je antwoord klopt gewoon naatje...
Full House
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan wel antwoord geven maar die heb je al:
Full House.... Vanaf 1987 werd deze serie uitgezonden tot 1995.
De tweeling spelen afwisselend de rol van Michelle, de jongste dochter in de familie. Dit had te maken met de wetgeving op het gebied van werkuren voor kinderen. Het was eerst de bedoeling dat het publiek hier niet achter zou komen, maar de tweeling werd dankzij de serie enorm populair.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en in het kleine huis op de prairie trouwens ook een tweeling
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
full house, met Bob Sagett (die later funniest home video's ging doen).
Het ging over een weduwnaar (Bob Sagett dus) met een tweeling. Zijn broer en een neef (geloof ik) woonden bij hem in om te helpen de meisjes groot te brengen.
Die ene (Tony?) vond ik zo'n lekker ding!
Was een leuke serie, wij keken er altijd naar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
full house. en de tweeling was de Olson twins.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image