Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom wordt in "Big Bang Theory" op Veronica al drie dagen dezelfde aflevering herhaald over de Time Machine ?

het is een comedy serie maar er valt langzaam aan niet veel meer te lachen als het zelfde wordt getoont.

Toegevoegd na 3 dagen:
Kijken of ze dit weekend ( 9-10-11-03-2011) weer drie dagen dezelfde uitzenden ...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

voor mensen die niet bij de tijd zijn en de eerste 2 keer hebben gemist kunnen alsnog de Big Bang kijken.

op veronica weet ik het niet waarom dit zo is. misschien is de tijdmachine blijven hangen.

Toegevoegd na 4 minuten:
overigens is het wel een stuk prettiger dan een poging om de meest onhandige artikelen aan te willen smeren (tommie telesh#t) of de dames die staan te springen om een telefoontje (enzo) en natuurlijk de zogenaamde waarzegsters (heb je die weleens gespot?). cold reading, maar als ze in je hand zouden lezen zouden ze aan een bruine streep nog niet kunnen zien dat je te dun toilet papier gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er van Veronica zelf niemand naar kijkt...

Kijk zelf niet via Veronica maar via het internet, altijd de nieuwste aflevering uit de States. Kan ik je ook aanbevelen. Heel erg vermakelijke serie overigens. Kan me bescheuren over het gedrag van Sheldon en de relatie tussen Howard en zijn nooit geziene vreselijke moeder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Desinteresse in de TV kijker, het gaat ze alleen maar om advertentieruimte te verkopen! Verder zal het ze compleet aan hun anus oxideren wie er kijkt en waarna.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing