Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er momenteel een programma, waar je iemand kunt opgeven die financieel helemaal in de put zit?

Die en geen geld heeft/schuld heeft/eigen huisje en geen werk heeft maar wel een alleenstaande moeder is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
910
Snuffel
13 jaar geleden
Ik weet niet een site, maar wel een instantie: de schuldhulpverlening. Maar als ze geen schulden heeft is dat ook geen optie.
Snuffel
13 jaar geleden
O, ik las niet goed. Er zijn wel schulden.
Snuffel
13 jaar geleden
Bijvoorbeeld hier: http://www.vorkmeer.nl/#33 Dit is in Limburg, maar in het hele land zitten deze instanties.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee, dat zul je niet vinden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoorde toevallig dat het programma "dubbeltje op zijn kant" niet alleen mensen helpt die op tv komen, maar ook mensen buiten de tv om helpen, misschien is het een idee om daar gewoon eens wat informatie over te innen?
En anders zijn er altijd ander instanties die kunnen helpen als je financieel moeilijk zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de Sociale Dienst van de gemeente voor de aanvraag van een uitkering met tevens toegeleiding naar de arbeidsmarkt. Tevens een aanvraag indienen bij de Schuldhulpverlening.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"+" lijkt me de eerste gang naar de Soc. dienst
Bij bezit van eigen huis vallen veel bijstandsregelingen weg. Ze zou wel kunnen proberen of stichting leergeld, kan helpen om de kinderen lid te laten zijn van een vereniging.
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding