Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet deze tv-serie over voetballers?

Een jaar of 10 geleden kwam er gedurende een korte periode een serie over voetballers op tv. Ze voetbalden bij een denkbeeldige Britse voetbalclub en het draaide vooral om het wel en wee van de voetballers. Ik heb het niet over Noppen&Naaldhakken (wel een zelfde soort opzet). De voetballers waren wat jonger; het ging geloof ik over de jongerenafdeling van een bepaalde club. Ook was het dacht ik nog voor Noppen&Naaldhakken op tv.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het betreft een Britse serie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dream Team: de gebeurtenissen op het veld en in het privéleven van het fictieve voetbalteam Harchester United (beter bekend als 'The Dragons').
(Lees meer...)
Amadea
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die bedoelde ik! Dankje +

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, zoals ik al zei gaat het om een Britse voetbalclub. De serie is dus ook Brits.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image